На головну | Пишіть нам | Пошук по сайту тел (063) 620-06-88 (інші) Укр | Рус | Eng   
Кишеньковий персональний комп’ютер (КПК) – обов’язковий атрибут безперервного творчого процесу і незамінна річ для творчої людини
  новини  ·  статті  ·  послуги  ·  інформація  ·  питання-відповіді  ·  про Ващука Я.П.  ·  контакти за сайт: 
×
Якщо ви помітили помилку чи похибку, позначте мишкою текст, що включає
помилку (все або частину речення/абзацу), і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нам.
×

Суд задовольнив позов АВТОВАЗа про права на домен lada.ru

2006-05-02

Нове керівництво АВТОВАЗа продовжує відновлення повного контролю над заводом. Тепер воно зайнялося поверненням інтелектуальної власності, що, на його думку, належить АВТОВАЗу. Арбітражний суд Санкт-Петербурга й Ленобласті задовольнив позов заводу до ТОВ «Торговий дім Авто-Лада» по скасуванню реєстрації домена lada.ru, що належить ТД. Автозавод має намір повернути собі ще ряд доменів, у назві яких фігурують торговельні марки АВТОВАЗа. На заводі розуміють важливість маркетингу в Інтернеті.

Після зміни керівництва автозаводу, АВТОВАЗ вирішив повернути собі всі доменні імена, у назві яких використаються торговельні марки автовиробника. За словами юрисконсульта АВТОВАЗа Данила Папуша, улітку 2005 року в ТД «Авто-Лада» була спрямована вимога звільнити доменне ім’я lada.ru. Однак торговий дім став проти цьому, мотивувавши свою відмову тим, що ніяких прав він не порушує й віддавати домен не має наміру. Тоді АВТОВАЗ подав позов в Арбітражний суд Петербурга й Ленобласті з вимогою скасувати реєстрацію доменного імені, тому що вона була здійснена без згоди власника торговельної марки Lada. «Цей товарний знак був зареєстрований нами ще в 1975 році, тому ми маємо право заборонити використати його словесне написання при реєстрації доменів», — повідомив Папуша.

У ТД «Авто-Лада» у відповідь заявили, що назва торгового дому також містить слово «Лада», тому воно й було використано при виборі імені сайту. «Ми могли б домовитися, наприклад, розмістити посилання на офіційний сайт АВТОВАЗа, але ніяких пропозицій від нього нам не надходило»,- повідомили в ТД «Авто-Лада». Як би там не було, учора Арбітражний суд задовольнив позов АВТОВАЗа, у якому крім скасування реєстрації домена автовиробник додатково зажадав і виключення слова «Лада» з найменування торгового дому. Відповідач має намір заперечити це рішення й готовить апеляцію, пише «Коммерсантъ».

Lada.ru не єдиний домен, що збирається собі повернути АВТОВАЗ. За словами пана Папуші, у виробництві перебуває ще ряд справ по доменних іменах avtovaz.ru, avtovaz.com й lada.com, що належать у даний момент не пов’язаним з Автовазом фізичним й юридичним особам. «Після зміни керівництва АВТОВАЗа новий топ-менеджмент вирішив більш активно просувати продукцію підприємства через Інтернет. Наприклад, число відвідувачів нашого сайту vaz.ru становить до 10 тис. у день», — говорить пан Папуша.

Учасники ринку вважають, що АВТОВАЗ вчасно затурбувався просуванням своїх марок через Інтернет. «Сьогодні це незамінний інформаційний канал для просування тих або інших автомобільних марок. До того ж якщо будуть уведені обмеження на телевізійну рекламу, то роль Інтернету як маркетингового інструмента помітно зросте», — уважає керівник відділу маркетингу групи компаній «Рольф» Валерій Тарганів. «Ще півтора роки тому лише 3 відсотки покупців вибирали машину через Інтернет, то сьогодні через мережні ресурси машину вибирають уже 20 відсотків від всіх наших клієнтів. І я думаю, що роль Інтернету в автобізнесі в майбутньому буде стрімко рости», — повідомив директор петербурзького ТСК «Автосвіт» Віталій Новіков.


Джерело


корисний матеріал? Натисніть:




інші новини...
© Ярослав Ващук, 2003-2023
при використанні будь-яких матеріалів сайту посилання на джерело обов'язкове
[pageinfo]
сайты Хмельницкого bigmir)net TOP 100