Нове керівництво АВТОВАЗа продовжує відновлення повного контролю над заводом.
Тепер воно зайнялося поверненням інтелектуальної власності, що, на його думку,
належить АВТОВАЗу. Арбітражний суд Санкт-Петербурга й Ленобласті задовольнив
позов заводу до ТОВ «Торговий дім Авто-Лада» по скасуванню реєстрації
домена lada.ru, що належить ТД. Автозавод має намір повернути собі ще ряд доменів,
у назві яких фігурують торговельні марки АВТОВАЗа. На заводі розуміють важливість
маркетингу в Інтернеті.
Після зміни керівництва автозаводу, АВТОВАЗ вирішив повернути собі всі доменні
імена, у назві яких використаються торговельні марки автовиробника. За словами
юрисконсульта АВТОВАЗа Данила Папуша, улітку 2005 року в ТД «Авто-Лада»
була спрямована вимога звільнити доменне ім’я lada.ru. Однак торговий дім став
проти цьому, мотивувавши свою відмову тим, що ніяких прав він не порушує й віддавати
домен не має наміру. Тоді АВТОВАЗ подав позов в Арбітражний суд Петербурга й
Ленобласті з вимогою скасувати реєстрацію доменного імені, тому що вона була
здійснена без згоди власника торговельної марки Lada. «Цей товарний знак
був зареєстрований нами ще в 1975 році, тому ми маємо право заборонити використати
його словесне написання при реєстрації доменів», — повідомив Папуша.
У ТД «Авто-Лада» у відповідь заявили, що назва торгового дому також
містить слово «Лада», тому воно й було використано при виборі імені
сайту. «Ми могли б домовитися, наприклад, розмістити посилання на офіційний
сайт АВТОВАЗа, але ніяких пропозицій від нього нам не надходило»,- повідомили
в ТД «Авто-Лада». Як би там не було, учора Арбітражний суд задовольнив
позов АВТОВАЗа, у якому крім скасування реєстрації домена автовиробник додатково
зажадав і виключення слова «Лада» з найменування торгового дому. Відповідач
має намір заперечити це рішення й готовить апеляцію, пише «Коммерсантъ».
Lada.ru не єдиний домен, що збирається собі повернути АВТОВАЗ. За словами пана
Папуші, у виробництві перебуває ще ряд справ по доменних іменах avtovaz.ru,
avtovaz.com й lada.com, що належать у даний момент не пов’язаним з Автовазом
фізичним й юридичним особам. «Після зміни керівництва АВТОВАЗа новий топ-менеджмент
вирішив більш активно просувати продукцію підприємства через Інтернет. Наприклад,
число відвідувачів нашого сайту vaz.ru становить до 10 тис. у день», — говорить пан Папуша.
Учасники ринку вважають, що АВТОВАЗ вчасно затурбувався просуванням своїх марок
через Інтернет. «Сьогодні це незамінний інформаційний канал для просування
тих або інших автомобільних марок. До того ж якщо будуть уведені обмеження на
телевізійну рекламу, то роль Інтернету як маркетингового інструмента помітно
зросте», — уважає керівник відділу маркетингу групи компаній «Рольф»
Валерій Тарганів. «Ще півтора роки тому лише 3 відсотки покупців вибирали
машину через Інтернет, то сьогодні через мережні ресурси машину вибирають уже
20 відсотків від всіх наших клієнтів. І я думаю, що роль Інтернету в автобізнесі
в майбутньому буде стрімко рости», — повідомив директор петербурзького
ТСК «Автосвіт» Віталій Новіков.
Джерело
корисний матеріал? Натисніть:
|