На головну | Пишіть нам | Пошук по сайту тел (063) 620-06-88 (інші) Укр | Рус | Eng   
У США «індустрія копірайту» створює 5% ВВП, а інтелектуальна власність є головною статтею експорту
  новини  ·  статті  ·  послуги  ·  інформація  ·  питання-відповіді  ·  про Ващука Я.П.  ·  контакти за сайт: 
×
Якщо ви помітили помилку чи похибку, позначте мишкою текст, що включає
помилку (все або частину речення/абзацу), і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нам.
×

Конфлікт між Pepsi й Coca-Cola нейтралізували

2006-04-11

Компанія PepsiCo заявила, що відбулося досудове урегулювання позову до компанії Coca-Cola. Цей крок, за інформацією компанії, відбувся за згодою Coca-Cola припинити трансляцію телевізійного рекламного ролика спортивного напою «Powerade Option», у якому його характеристики рівняються з виробленим PepsiCo напоєм «Gatorade».

«Наше головне завдання — забезпечити правильне інформування споживачів щодо переваг функціональних спортивних напоїв, і ми задоволені рішенням Powerade Option, — сказав віце-президент Gatorade Сінді Олстон.

За інформацією PepsiCo, Powerade Option припинив трансляцію відеоролика «Drag Race», що, за словами Gatorade, містить неточну інформацію. Крім того, компанія змінить текст другого рекламного ролика («Laces»), що містить порівняння енергетичних характеристик двох конкуруючих напоїв.

Нагадаємо, PepsiCo подала позов на Coca-Cola у районний суд Чикаго за порушення прав у рекламі спортивного напою «Powerade Option», виробленого Coca-Cola. У ролику «Powerade Option», крутити який почали в березні, говориться, що по деяких характеристиках напій перевершує вироблений Pepsi Gatorade.

На сьогоднішній день компанія Pepsi відстає від компанії Coca-Cola по загальному виробництву безалкогольних напоїв, однак Pepsi лідирує в сегменті спортивних напоїв.


Джерело

корисний матеріал? Натисніть:




інші новини...
© Ярослав Ващук, 2003-2023
при використанні будь-яких матеріалів сайту посилання на джерело обов'язкове
[pageinfo]
сайты Хмельницкого bigmir)net TOP 100