Компанія PepsiCo заявила, що відбулося досудове урегулювання позову до компанії
Coca-Cola. Цей крок, за інформацією компанії, відбувся за згодою Coca-Cola припинити
трансляцію телевізійного рекламного ролика спортивного напою «Powerade
Option», у якому його характеристики рівняються з виробленим PepsiCo напоєм
«Gatorade».
«Наше головне завдання — забезпечити правильне інформування споживачів
щодо переваг функціональних спортивних напоїв, і ми задоволені рішенням Powerade
Option, — сказав віце-президент Gatorade Сінді Олстон.
За інформацією PepsiCo, Powerade Option припинив трансляцію відеоролика «Drag
Race», що, за словами Gatorade, містить неточну інформацію. Крім того,
компанія змінить текст другого рекламного ролика («Laces»), що містить
порівняння енергетичних характеристик двох конкуруючих напоїв.
Нагадаємо, PepsiCo подала позов на Coca-Cola у районний суд Чикаго за порушення
прав у рекламі спортивного напою «Powerade Option», виробленого Coca-Cola.
У ролику «Powerade Option», крутити який почали в березні, говориться,
що по деяких характеристиках напій перевершує вироблений Pepsi Gatorade.
На сьогоднішній день компанія Pepsi відстає від компанії Coca-Cola по загальному
виробництву безалкогольних напоїв, однак Pepsi лідирує в сегменті спортивних
напоїв.
Джерело
корисний матеріал? Натисніть:
|