Власник студії «Мульт.ру», зробивши вкладення в маленьку мультдівчинку
з поганим характером, уже кілька років живе на ті гроші, що вона справно приносить.
Флеш-технологии, продуктом яких стала Масяня, зараз на піку затребуваності — на їхній основі створюються сайти й практично вся інтернет-реклама. Сайт Олега
Куваєва, мабуть, найвідоміший із всіх веб-ресурсів, присвячених флеш-анимації.
Його дизайнерська студія ТОВ «Мульт.ру» утворилася в 2002 р. завдяки
успіху мультиплікаційного персонажа. Масяня дотепер залишається талісманом студії
й дозволяє її власникові вести справи, як йому подобається. Через якийсь час
завдяки телебаченню Масяню знали всі користувачі Інтернету. Це значно полегшило
життя дизайнерській конторі Олега Куваєва. Крім Масяні займалися дизайном, малювали
сайти, картинки для кухлів. З телевізійним проектом з’явилася можливість найняти
людей, і процес став постійним, з’явилися замовники. «На ТВ грошей ми толком
не заробили, — журиться Олег Куваєв, — хоча це було вдалим ф’ючерсним заходом.
Нас пізнали». Масяня приносить студії приблизно 50% доходу: деяка кількість
мерчандайзингу студія контролює самостійно й одержує авторські відрахування
від компаній, що використали Масяню раніше піратським способом. Щоб домогтися
цього, Олегу Куваєву й компанії знадобилося виграти чотири судових процеси.
На даний момент легально виробляються морозиво, печиво, футболки з «масяневською»
символікою. Стабільний доход приносять мобільні оператори, що торгують картинками
й рінгтонами.
Джерело
корисний матеріал? Натисніть:
|