На головну | Пишіть нам | Пошук по сайту тел (063) 620-06-88 (інші) Укр | Рус | Eng   
Держава повинна побачити переваги людського потенціалу — знань, інтелектуальної власності, ідей — перед нафтою, газом, металом і нерухомістю: на відміну від природних копалин людський потенціал має здатність накопичуватися.
  новини  ·  статті  ·  послуги  ·  інформація  ·  питання-відповіді  ·  про Ващука Я.П.  ·  контакти за сайт: 
×
Якщо ви помітили помилку чи похибку, позначте мишкою текст, що включає
помилку (все або частину речення/абзацу), і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нам.
×

Хто вкрав логотип: «Мегафон» або NBA?

2006-01-22

У форумах Рунету з’явилася цікава інформація. Як передає «Сотовик», користувачі припустили, що ідея знаменитого логотипа (символічної мовної голови) третього по кількості абонентів російського оператора «Мегафон» насправді запозичена із сайту NBA.

«Listen Live» із зареєстрованим у Росії товарним знаком, то відмінність можна помітити тільки в колірній гамі.

Втім, думають експерти «Сотовика», не варто зопалу обвинувачувати «Мегафон» і його рекламне агентство в плагіаті. Одна з версій того, що відбувається, така: над сайтами закордонних компаній, держорганов й асоціацій найчастіше працюють російські програмісти. Можливо, цього разу скористатися «контекстом» вирішили саме вони.

Плагіаторські скандали на операторському ринку відбуваються на пострадянському просторі не вперше. Досить згадати торішню ситуацію з логотипом нового державного білоруського оператора «Бест». «Бест» вибирав собі вивіску шляхом відкритого творчого конкурсу, зштовхнувся з несумлінним поводженням переможця й був змушений перемінити торговельну марку в розпал рекламної кампанії.


Джерело


корисний матеріал? Натисніть:




інші новини...
© Ярослав Ващук, 2003-2023
при використанні будь-яких матеріалів сайту посилання на джерело обов'язкове
[pageinfo]
сайты Хмельницкого bigmir)net TOP 100