У суперечці між DaimlerChrysler і жадібними спадкоємцями іспанського художника
Пабло Пікасо, що не володіють широтою душі свого знаменитого предка, Європейський
суд вибрав як переможець автомобільну компанію.
Нащадки художника наполягали на тому, щоб автовиробник припинив користуватися
торговельною маркою Picaro, однак суд відхилив позов спадкоємців. Інтереси компанії
відстоювало європейське Агентство по товарних знаках. Суть претензій родичів
художника укладалася в тім, що назва автомобільної марки занадто схожа на прізвище
знаменитого художника, але вища судова інстанція в ЄС порахувала, що прізвище
художника занадто добре відоме, щоб її можна поплутати з будь-яким іншим прізвищем
або назвою. Тим часом, загальновідомий той факт, що практична рідня живописця
сама не ладь стригти купони з імені Пікасо, ще в минулому столітті зареєструвавши
прізвище як торговельна марка автомобілів в 1998 р. У цей час ліцензію на них
має французька корпорація Peugeot Citroen.
Джерело
корисний матеріал? Натисніть:
|