| 
                                                                   
Опубліковані результати чергового соціологічного дослідження Lemelson-MIT 
  Invention Index, що щорічно проводиться в рамках програми заохочення винахідництва 
  Lemelson-MIT Program.  
 
В опитуванні взяли участь близько 1000 дорослих і 400 підлітків. Одна з задач 
  дослідження — виявити винаходи, що респонденти вважають для себе самими 
  необхідними.  
 
Близько 35% підлітків і 42% дорослих повідомили, що не мислять собі життя без 
  зубної щітки. Друге місце зайняв автомобіль, на який упав вибір 37% дорослих 
  і 31% підлітків. На третім місці за результатами опитування серед молоді виявився 
  персональний комп’ютер — 16%, потім стільниковий телефон — 10% і мікрохвильова піч — 7%; у дорослих усі ці три винаходи набрали по 6%.  
 
Близько 40% юнаків повідомили, що зволіли б стати знаменитими спортсменами, 
  і лише 19% — знаменитими винахідниками; 13% же виразили бажання стати президентами 
  США. Серед дівчин прославитися винаходами хотіли б лише 10%. Більшість 
  зволіло б стати знаменитими акторками, а наступними в порядку убування популярності 
  відповідями були «знаменитий музикант», «спортсмен» і «президент 
  США».  
  
http://www.osp.ru/news/events/2003/02/19_04.htm 
    
                                                                        
                                                                
корисний матеріал? Натисніть: 
 
 
                                                                 |