Опубліковані результати чергового соціологічного дослідження Lemelson-MIT
Invention Index, що щорічно проводиться в рамках програми заохочення винахідництва
Lemelson-MIT Program.
В опитуванні взяли участь близько 1000 дорослих і 400 підлітків. Одна з задач
дослідження — виявити винаходи, що респонденти вважають для себе самими
необхідними.
Близько 35% підлітків і 42% дорослих повідомили, що не мислять собі життя без
зубної щітки. Друге місце зайняв автомобіль, на який упав вибір 37% дорослих
і 31% підлітків. На третім місці за результатами опитування серед молоді виявився
персональний комп’ютер — 16%, потім стільниковий телефон — 10% і мікрохвильова піч — 7%; у дорослих усі ці три винаходи набрали по 6%.
Близько 40% юнаків повідомили, що зволіли б стати знаменитими спортсменами,
і лише 19% — знаменитими винахідниками; 13% же виразили бажання стати президентами
США. Серед дівчин прославитися винаходами хотіли б лише 10%. Більшість
зволіло б стати знаменитими акторками, а наступними в порядку убування популярності
відповідями були «знаменитий музикант», «спортсмен» і «президент
США».
http://www.osp.ru/news/events/2003/02/19_04.htm
корисний матеріал? Натисніть:
|