На головну | Пишіть нам | Пошук по сайту тел (063) 620-06-88 (інші) Укр | Рус | Eng   
В Україні на 01.10.2013 (з 1992 р.) зареєстровано 394423 охоронних документів на ОПВ, із них патентів: 108167 на винаходи, 83871 на корисні моделі, 25522 на промзразки, 176805 свідоцтв на знаки для товарів і послуг, 13 свідоцтв на топографії ІМС, 20 реєстрацій КЗПТ та 25 свідоцтв на право на використання зареєстрованих КЗПТ
  новини  ·  статті  ·  послуги  ·  інформація  ·  питання-відповіді  ·  про Ващука Я.П.  ·  контакти за сайт: 
×
Якщо ви помітили помилку чи похибку, позначте мишкою текст, що включає
помилку (все або частину речення/абзацу), і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нам.
×

Чи потрібно реєструвати товарний знак?

2010-11-28
Питання:

Я власник веб-студії (є індивідуальним підприємцем). Підкажіть, чи є сенс реєструвати товарний знак для студії?

Найкраще який товарний знак реєструвати (графічний, словесний або комбінований)?



Відповідь:

Товарний знак (торговельна марка) завжди має сенс реєструвати, тому що альтернативного захисту його від можливого незаконного використання немає.

Крім того, це дозволить відносити на собівартість послуг фірми (або підприємця) витрати на рекламу, пов'язану зі знаком.

У процесі пошуку (перевірки новизни) знака з'ясується, чи є він оригінальним і чи немає схожих знаків, тому що наявність останніх може викликати претензії їх власників. Особливо це відчутно через кілька років роботи, коли знак уже "розкручений", в нього вкладені великі кошти, а доводиться від нього відмовлятися і проводити ребрендинг.

Ваша студія робить, наскільки я зрозумів, послуги з веб-дизайну. Тому у всіх супровідних документах, рекламних матеріалах та ін. можна і потрібно вказувати свій товарний знак, що з часом при якісних послугах призводить до його впізнаваності споживачем та гарному іміджу, що збільшує затребуваність послуг.

Відносно вибору виду знака при реєстрації (графічний, словесний або комбінований), то це залежить як від Вашого бажання, так і від характеру послуг, наявності сильного елемента в знаку, переважних способів його розповсюдження та інших факторів. Якщо Ви не визначилися остаточно з дизайном знака і можливо його зміна з часом, то доцільна реєстрація словесного знака, що дозволить надалі використовувати слово в різному написанні і з будь-якою графікою.

Якщо ж графічний елемент залишається незмінним, то є сенс реєструвати комбінований знак. Але тоді відповідно до закону про товарні знаки його потрібно використовувати саме в такому вигляді.

Якщо ж на практиці словесний елемент може використовуватися окремо, як і образотворчий, то є сенс реєструвати їх окремо (якщо їх можливо розділити і вони композиційно не пов'язані).

Частіше первинним реєструється словесний елемент, а потім, після вибору його дизайну, вже комбінований.



Реєстрація товарного знака

Ребрендинг

Знак на послуги з веб-дизайну

Вибір товарного знака

корисний матеріал? Натисніть:

групи: реєстрація прав
теги: торговельна марка; реєстрація; сайт; інтернет; дизайн




інші питання...
© Ярослав Ващук, 2003-2023
при використанні будь-яких матеріалів сайту посилання на джерело обов'язкове
[pageinfo]
сайты Хмельницкого bigmir)net TOP 100