| 
                                                                
                                                                	 Ярослав Ващук 
                                                                
                                                                  
Питання про те, що таке інтелектуальна власність і яким чином можна її використовувати, 
  з кожним днем задають собі представники усе більших професій.  
Якщо запорукою успіху Вашої компанії є інтелектуальні здібності співробітників, 
  то варто задуматися про своєчасний захист і раціональне використання створюваної 
  Вами інтелектуальної власності. 
Відповідно до російського законодавства, під об’єктами інтелектуальної власності 
  прийнято розуміти належним чином оформлені права на результати інтелектуальної 
  діяльності. Для неспеціаліста в області інтелектуальної власності такого роду 
  визначення мало інформативне. 
На практиці поняття інтелектуальної власності широке і залежить у першу чергу 
  від області практичного використання.  
При наданні консультацій, виконанні договірних робіт ми, в першу чергу орієнтуємося 
  на професійну спрямованість наших замовників. Для більш чіткого представлення 
  про об’єкти інтелектуальної власності ми виходимо з Ваших професійних інтересів. 
 
Для керівників підприємств. 
Об’єкти інтелектуальної власності — одне з внутрішніх джерел реструктуризації 
  підприємства. Правильно оцінена і поставлена на баланс інтелектуальна власність, 
  здатна збільшити статутний капітал компанії підвищити її капіталізацію. Інтелектуальна 
  власність — це один з ресурсів залучення додаткових коштів шляхом кредитування. 
  Це також захист від конкурентів і можливість одержання додаткових доходів шляхом 
  заключення ліцензійних договорів на передачу зареєстрованих на Вас прав. Інтелектуальна 
  власність — це один з найважливіших елементів корпоративного керування у великих 
  структурах, холдингах, групах компаній. 
Для фахівців в області маркетингу і реклами. 
Однією з пріоритетних задач будь-яких маркетингових і рекламних заходів є формування 
  позитивного іміджу виведеного на ринок товару чи компанії в цілому. Інша задача 
  фахівців в області маркетингу і реклами — це чітка індивідуалізація і захист 
  від конкурентів. Досягнення цих задач неможливо без державної реєстрації товарного 
  знаку, торгової марки, логотипа і слогана.  
Для бухгалтерів, економістів і фінансистів. 
Для фахівця в області бухгалтерії і фінансів поняття інтелектуальна власність 
  і нематеріальні активи тотожні.  
У підприємства з’являється можливість оптимізації фонду заробітної плати й 
  оподатковуваної бази, використовуючи нематеріальні активи, правильно оцінюючи 
  їх і ставлячи на баланс.  
Для IT-фахівців. 
На сьогоднішній день для фахівців в області інформаційних технологій гостро 
  стоять дві проблеми, що визначають сутність інтелектуальної власності з цього 
  погляду:  
  Реєстрація програмних продуктів;  
  Захист програмних продуктів від несанкціонованого поширення.  
Правильно і вчасно оформлені права на програми для ЕОМ і бази даних сприяють 
  захисту вашої інтелектуальної власності. 
Для авторів творів.  
Бути автором наукової праці, архітектурного проекту, сценарію, літературного 
  перекладу і т.д. ще не значить бути власником інтелектуальної власності. З погляду 
  авторського права, інтелектуальна власність визначається як оформлені права 
  на створені Вами літературні, художні й інші твори.  
                                                                        
                                                                        джерело:
                                                                        
                                                                                Інтернет-сайт  «ВЯПат»
                                                                        
                                                                         
                                                                
                                                                
корисний матеріал? Натисніть: 
 
 
                                                                 |