На головну | Пишіть нам | Пошук по сайту тел (063) 620-06-88 (інші) Укр | Рус | Eng   
«Венчурний бізнес — це коли інвестуються 10 компаній, з них половина стає банкрутами, у трьох ви повертаєте свої інвестиції, одна дає 10-кратне зростання й у ще одній компанії прибуток в 100 разів перевищує вкладення» — Тім Дрейпер
  новини  ·  статті  ·  послуги  ·  інформація  ·  питання-відповіді  ·  про Ващука Я.П.  ·  контакти за сайт: 
×
Якщо ви помітили помилку чи похибку, позначте мишкою текст, що включає
помилку (все або частину речення/абзацу), і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нам.
×

Авторська реклама або особливості використання об’єктів авторського права в рекламі

2006-07-04
Климчук Олег

Загальновідомо, що реклама є однією з рушійних сил ринкової економіки, і якщо остання є кораблем, то реклама є вітром, який повинен постійно дути, щоб корабель плив у відповідному напрямку. Суть реклами полягає в пропонуванні широкому колу потенційних споживачів певного товару (послуги), який або тільки з’являється на ринку і намагається «заявити про себе», або ж намагається розширити коло своїх споживачів шляхом, як сьогодні модно говорити, «просування бренду». Проте це абсолютно неможливо без використання об’єктів авторського права, адже разом з торговельною маркою, фірмовим найменуванням чи географічним позначенням вони своєю оригінальністю, неповторністю та творчим характером опосередковано формують обличчя товару (послуги), компанії, підвищують лояльність споживача тощо. Кожен рекламний відео-, аудіоролик так чи інакше стосується об’єктів авторського права. Якщо враховувати, що факт захисту останніх, в найбільш загальному порядку, гарантується статтею 54 Конституції України, що є нормою прямої дії, можна стверджувати, що дане питання набирає ще більшої ваги, адже наряду з загальними вимогами до реклами (Розділ ІІ Закону України «Про рекламу») постає питання добросовісного використання та захисту об’єктів авторського права.

Перелік об’єктів авторського права міститься в ст. 433 Цивільного кодексу України (надалі — ЦК) та ст. 8 Закону про авторство, якими визнаються, зокрема, літературні та художні твори, музичні твори (з текстом або без тексту), аудіовізуальні твори, фотографічні твори тощо. Враховуючи положення п. 2 ст. 4 ЦК вважаємо, що перелік, наведений у ЦК, є основним, а перелік, що міститься в Законі про авторство є додатковим, який доповнює положення кодексу і діє в частині, що не суперечить останньому. Враховуючи положення статей 154 та 155 Господарського кодексу України, авторське право та суміжні права цим кодексом не регулюються.

Виходячи з аналізу співвідношення «об’єкт авторського права — реклама», було в...


Повний текст статті на сторінці сайту


корисний матеріал? Натисніть:




2020-11-20
Жива вода
інші статті...
© Ярослав Ващук, 2003-2023
при використанні будь-яких матеріалів сайту посилання на джерело обов'язкове
[pageinfo]
сайты Хмельницкого bigmir)net TOP 100