Ілля СВЕРДЛОВ
Майже всі підприємства мають нематеріальні активи. Але не завжди такі активи
зазначені в податковому та бухгалтерському обліку. Не всі бухгалтери знають,
як взяти на баланс добре ім’я, хороші зв’язки, цілеспрямованість працівників
або ж розкручений бренд. Однак саме ці цінності забезпечують фірмі неповторні
конкурентні переваги і суттєво впливають на її ринкову вартість.
У найближчих номерах у рубриці «Секрет фірми» ми розглянемо особливості
використання кожного з цих ресурсів. А поки що наш експерт розповідає про те,
як отримати прибуток з цілком відчутного нематеріального активу — бази даних…
Повний текст статті на сторінці
сайту
корисний матеріал? Натисніть:
|