На головну | Пишіть нам | Пошук по сайту тел (063) 620-06-88 (інші) Укр | Рус | Eng   
Кишеньковий персональний комп’ютер (КПК) – обов’язковий атрибут безперервного творчого процесу і незамінна річ для творчої людини
  новини  ·  статті  ·  послуги  ·  інформація  ·  питання-відповіді  ·  про Ващука Я.П.  ·  контакти за сайт: 
×
Якщо ви помітили помилку чи похибку, позначте мишкою текст, що включає
помилку (все або частину речення/абзацу), і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нам.
×

ВОІВ публікує посібник з товарних знаків для ділових підприємств

2003-11-17
ВОІВ

Підприємці і керівники малих і середніх підприємств (МСП) тепер можуть консультуватися з публікацією Всесвітньої організації інтелектуальної власності (ВОІВ), у якій пояснюються основи товарних знаків з погляду ділових підприємств. Керівництво, озаглавлене «Створення знака: Введення в товарні знаки для малих і середніх підприємств», має на меті поліпшити розуміння читачем стратегічного значення товарних знаків у діловому плануванні. Керівництво є першим із серії нових посібників ВОІВ по темі «Інтелектуальна власність для цілей ділової практики».

У конкурентному діловому середовищі товарні знаки відіграють вирішальну роль для виділення продуктів одного підприємства від продуктів інших підприємств. Товарні знаки допомагають споживачу дізнаватися і купувати продукт чи послугу, символізуючи визначений характер чи якість продукту. Реєстрація товарного знаку забезпечує власнику охорону шляхом надання виключного права на використання цього знака в обмін на оплату. Термін охорони товарного знаку як правило складає 10 років, але продовження терміну охорони може здійснюватися необмежену кількість разів за умови сплати збору за продовження.

Товарні знаки можуть виконувати безліч цінних ділових і маркетингових функцій, зокрема: підвищення довіри покупця, розширення і збереження частки на ринку, одержання роялті шляхом ліцензійних програм і надання основи для франшизи. Охорона товарних знаків утрудняє дії несумлінних конкурентів по «безкоштовному використанню» нематеріальних активів компанії шляхом використання аналогічних розпізнавальних позначень для збуту продуктів чи послуг нижчої чи аналогічної якості. Попросту говорячи, утрата, чи ослаблення порушення високої репутації товарного знаку може виявитися пагубним для всього бізнесу.

Нова серія посібників за назвою «Інтелектуальна власність для цілей ділової практики» охопить широкий спектр питань інтелектуальної власності, що мають актуальне значення для малих і середніх підприємств, включаючи промислові зразки, патенти, патентну інформацію, авторське право і суміжні права, комерційну таємницю, ліцензування й оцінку активів інтелектуальної власності. Очікується, що публікація інших посібників буде здійснюватися починаючи з 2004 р.

Хоча керівництва головним чином призначені для підприємців і керівників МСП, вони в однаковій мірі є корисними для розроблювачів політики, студентів, дослідників, що служать і інших осіб, що виявляють інтерес до основ системи інтелектуальної власності з погляду бізнесу. Спочатку ці публікації будуть здійснені англійською мовою, але незабаром будуть також опубліковані на арабській, китайській, французькій, російській і іспанській мовах.

Публікацію «Створення знака: Введення в товарні знаки для малих і середніх підприємств» можна перекачати з веб-сайту МСП ВОІВ чи одержати шляхом звертання в publications.mail@wipo.int. У відношенні подальшої інформації з питань ІВ для цілей МСП відвідаєте http://www.wipo/int/sme і підпишіться на безкоштовний щомісячний електронний бюлетень Відділу МСП чи звернетеся в Секцію ВОІВ по зв’язках із громадськістю і засобами масової інформації (телефон: (41-22)338 81 61 чи 338 95 47; факсимільний зв’язок: (41-22)338 88 10; електронна пошта: publicinf@wipo.int).

джерело: Сайт ВОІВ
корисний матеріал? Натисніть:




2020-11-20
Жива вода
інші статті...
© Ярослав Ващук, 2003-2023
при використанні будь-яких матеріалів сайту посилання на джерело обов'язкове
[pageinfo]
сайты Хмельницкого bigmir)net TOP 100