На головну | Пишіть нам | Пошук по сайту тел (063) 620-06-88 (інші) Укр | Рус | Eng   
У будь-якій цивілізованій країні права інтелектуальної власності повинні бути такими ж святими і непорушними, як і право приватної власності
  новини  ·  статті  ·  послуги  ·  інформація  ·  питання-відповіді  ·  про Ващука Я.П.  ·  контакти за сайт: 
×
Якщо ви помітили помилку чи похибку, позначте мишкою текст, що включає
помилку (все або частину речення/абзацу), і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нам.
×

Аналіз сучасних прийомів і алгоритмів формування інноваційних технічних рішень на застосування відмінних ознак відомих винаходів в новій якості і в новопосталих областях технології (продовження, частина друга, - інтеграція базових відмінних ознак)

2013-04-28
Андрій (Гавріель) Лівшиць; Ярослав Ващук





ТЕХНОЛОГІЧНА ІНСТРУКЦІЯ
Для процесу виготовлення оригінальних деталей і підбору стандартних деталей, матеріалів і компонентів при виготовленні дослідних зразків КОМПЛЕКСНОГО ПРИСТРОЇ для активування паливної суміші в складі двигунів внутрішнього згоряння звичайних, які використовують як паливо бензин, і двигунів, що працюють на принципі, - займання від стиснення, - дизельних двигунів, призначених в основному для використання у транспортних засобах;

1. ТЕХНІЧНІ Вимоги до виготовлення оригінальних деталей

1.1. Всі оригінальні деталі повинні бути виготовлені у повній відповідності з робочими кресленнями
1.2. Всі конічні поверхні деталей повинні бути експериментально перевірені на макетах з алюмінію, при цьому макети сполучених деталей повинні бути використані в якості контрольних шаблонів і калібрів
1.3. Оздоблення деталей після механічної обробки у вигляді електрохімічного полірування, повинна проводитися тільки після перевірки всіх деталей, що входять в пристрій на збируваність
1.4. Термічну обробку деталей необхідно проводити у заготівлі, відповідно до вимог технічної документації

2. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО СКЛАДАННЯ ПРИСТРОЮ

2.1. Усі секції пристрої повинні входити в отвір зовнішнього корпусу по ковзної посадці
2.2. Корпус колектора, який має 8 незалежних каналів з яких 4 призначені для подачі стисненого повітря, повинен при складанні бути поєднаний з отворами в зовнішньому корпусі, через які подається стиснене повітря від компресора
2.3. Після сполучення в отвори зовнішнього корпусу вгвинчують фіксатори і після цього затягують гайку зовнішнього корпусу; після затягування, фіксатори по одному вигвинчують і встановлюють по одному фітинги, що кріплять повітряний трубопровід
2.4. Порядок складання наступний:

  • На паливний трубопровід надягають ніпель;
  • Ніпель кріплять до трубопроводу;
  • Отримане з'єднання з'єднують з гайкою зовнішнього корпусу і одягають разом з нею на корпус гідравлічної секції
  • Усі отримане з'єднання вводять в отвір зовнішнього корпусу і затискають за допомогою гайки;
  • Після цього з протилежного відкритого боку зовнішнього корпусу вводять конічний інтерфейс гідравлічної секції, після чого пресують в його центральний отвір інтерфейс пневматичної секції, на її шлицевую частина насаджують корпус пневматичної секції і в нього встановлюють посадочне місце корпусу колектора

2.5. Корпус колектора орієнтують, згідно пункту 2.3;

3. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ до стандартних елементів ПАЛИВНИХ ТРУБОПРОВОДІВ

3.1. До числа стандартних елементів пристрою відносяться фітинги для кріплення 4 трубопроводів, що подають стиснене повітря від компресора, 4 металевих трубки, підібрані відповідно до розмірів фітингів; дві трубки для ділянок паливного трубопроводу до і після влаштування, за якими необхідно калібрувати розміри двох ніпелів і до яких ці ніпелі необхідно герметично прикріпити

4. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО трубопровід для подачі стисненого повітря від компресора

4.1. Трубопроводи для подачі стисненого повітря від компресора в пристрій для активування паливної суміші, відповідають вимогам пункту 3.1.

5. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ до компресорів

5.1. Для первинних етапів випробувань тип компресора немає принципового значення
5.2. Компресор повинен розвивати номінальний робочий тиск не менше 20 атмосфер
5.3. На вході повітря в компресор повинен бути встановлений повітряний фільтр з рідинним буфером
5.4. Компресор повинен мати як мінімум 4 виходи для стисненого повітря, або систему рівномірного поділу потоку стисненого повітря на виході ізх компресора
5.5. Рівень тиску повинен регулюватися по всьому технічному діапазону компресора від мінімального до максимального
5.6. Рівень витрат стисненого повітря на виході з компресора повинен регулюватися від максимуму до мінімуму
5.7. Всі з'єднання вихідних трубопроводів з компресором повинні бути стандартними

6. ПРОГРАМА І МЕТОДИКА попередні випробування У ВИГОТОВЛЮВАЧА ПРИСТРОЇ

6.1. Кожна деталь повинна мати сертифікат якості
6.2. До кожної деталі повинен бути в наявності протокол відповідності лінійних розмірів деталі її розмірами на кресленні
6.3. Всі деталі повинні бути селективно підібрані для кожної збірки
6.4. По кожній збірці повинен бути складений протокол перевірки на збирання і відповідність загальним технічним вимогам вироби
6.5. Всі з'єднання гідравлічних магістралей пристрої, як на вході в нього, так і на виході з нього, повинні бути перевірені на герметичність під тиском перевищує номінальний робочий тиск на 25%
6.6. Всі з'єднання пневматичних магістралей пристрої повинні бути перевірені на герметичність під тиском в пневмосистеме, що перевищує номінальний тиск на 25%
6.7. Повністю зібраний пристрій повинно бути перевірено на герметичність як гідравлічної так і пневматичної секцій, при їх одночасній роботі під тиском, що перевищує номінальний робочий на 25%
6.8. На кожен пристрій має бути складений паспорт виробника із зазначенням результатів усіх попередніх випробувань

7. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО повітряний фільтр, призначених для установки на вході в компресор, до якого підключено Пристрій для активування паливної суміші

7.1. Компресор повинен розвивати робочий тиск не менше 20 атмосфер
7.2. Тиск повинен бути регульованим в межах від мінімального до максимального значень
7.3. Фільтр для очищення повітря повинен працювати при зазначених параметрах
7.4. Фільтр повинен мати систему проводки повітряного потоку через рідину, як наприклад легке мінеральне масло або технічний спирт
7.5. Введення повітря у фільтр повинен здійснюватися черех тангенціальні підвідні канали

Враховуючи достатньо компактний варіант нашого пристрою і його легку встраїваємость в паливну систему сучасного двигуна, вважаю важливим якнайшвидше захистити сформульовану ідею і її конструктивне втілення, тому що на ринок інтелектуальної продукції вона вийде одночасно з базовим продуктом, - різними варіантами біологічних паливних сумішей;

Область домагань яку ми можемо задекларувати, -

Змішувач, що вбудовується в трубопровід, який використовує для змішування, перепади тиску, що виникають, або створені в різних ділянках трубопроводу, за рахунок перепадів лінійних швидкостей руху потоку рідин в зазначеному трубопроводі;

Гідродинамічний змішувач;

Гідродинамічний змішувач інтегрований з піногенератором;

Смешівающе-вспенівающий агрегат послідовної дії;

Послідовний, що вбудовується в трубопровід, смешівающе-вспенівающий агрегат, який використовує для виконання технологічних функцій кінетичну енергію потоку рідин, що рухаються у вказаному трубопроводі;

Гідродинамічний Турбулізатор-змішувач;
Гідродинамічний Турбулізатор-змішувач, інтегрований з аеродинамічним турбулізаторами-спінювач;

Гідродинамічний Турбулізатор потоку рідин, що рухаються в трубопроводі;

Вбудовані в трубопровід, послідовні гідродинамічні та аеродинамічні турбулізатори потоку рідин, що рухаються у вказаному трубопроводі;

Аеродинамічний пеногенератор;

Компактний, вбудовується в паливний трубопровід аеродинамічний пеногенератор;

Гідродинамічний змішувач різних по в'язкості і хіміко-фізичних властивостях рідин;

Гідродинамічний, що вбудовується в паливний трубопровід, компактний, не вимагає додаткових енергетичних витрат на виконання функціональних операцій,
гідродинамічний змішувач різних по в'язкості і хіміко-фізичних властивостях рідин;

Інтегрований гідродинамічно-аеродинамічний, компактний, що вбудовується в паливний трубопровід, агрегат для підготовки паливних сумішей перед їх уприскуванням в камери згоряння комбінованих двигунів, що реалізують робочий цикл Отто;

корисний матеріал? Натисніть:




2020-11-20
Жива вода
інші статті...
© Ярослав Ващук, 2003-2023
при використанні будь-яких матеріалів сайту посилання на джерело обов'язкове
[pageinfo]
сайты Хмельницкого bigmir)net TOP 100