Юлія Полякова
Знаменита російська лижниця Юлія Чепалова готує позов на $ 1 млн до Adidas-Salomon,
одному з найбільших у світі виробників спортивних товарів. Таку інформацію опублікували
кілька агентств і електронних видань з посиланням на агента лижниці Михайла
Лукина. Він заявив, що Adidas (компанія багато років спонсурує нашу лижну збірну)
незаконно поширила фотозображення Чепаловой. Представники Adidas заперечують,
що порушили права спортсменки.
«Компанія «Адідас», не маючи договірних відносин з Юліою Чепаловой,
випустила, по суті, цілий рекламний набір — постери, картки, розмістила згадування
про Юлію Чепалову у зв’язку зі своєю продукцією на офіційному сайті компанії...
Через це в Королеви лижних гонок зірвалося кілька великих рекламних контрактів».
Таке звертання було розміщено на сайте www.tchepalova.com від імені команди
сайту. «Після довгих переговорів «добродії» з «Адідаса»
запропонували Юлії Чепаловій сміховинний контракт на наступний сезон і відмовилися
компенсувати заподіяний ними збиток... Нашому терпінню прийшов кінець. Ми змусимо
себе поважати, Королева лижних гонок буде відстоювати право на своє ім’я в суді!» — говориться в тім же звертанні.
У більш офіційній формі інформацію про те, що знаменита російська лижниця,
олімпійська чемпіонка Юлія Чепалова має намір подати в суд на один з найбільших
світових виробників спортивного одягу, учора поширили інформагентства і кілька
online-видань з посиланням на юриста й агента спортсменки Михайла Лукина. «Відомостям»
з Лукиним зв’язатися не вдалося (його телефон, зазначений саме на www.tchepalova.com,
учора не відповідав). Не удалося зв’язатися і з Чепаловою, що знаходилася на
зборах у Псковській області.
За повідомленням інформаційного агентства «Інтерфакс», Лукин заявив,
що компанія Adidas використовувала ім’я і зображення Чепалової без відповідного
договору. «Неправомірне використання імені Юлі Adidas почалося ще в 1998
р., коли вона вперше стала олімпійською чемпіонкою, — передає «Інтерфакс»
слова Лукина. — Тоді фірма [Adidas] випустила плакат-календар з її зображенням
і своїм логотипом. Однак ніяких договірних відносин з цього приводу між ними
не було». По оцінці Лукина, збиток, що Чепаловій заподіювала компанія Adidas,
перевищує 1 млн, оскільки серйозно постраждали її інтереси при роботі зі спонсорами
й іншими партнерами. Саме на цю суму, за словами Лукина, через півтора тижні
від імені Чепаловой буде поданий позов до Adidas.
«На даний момент ми не знаємо ні про які порушення з нашої сторони особистих
прав Юліи Чепалової. Ніякого офіційного позову проти Adidas-Saiomon поки не
подано», — заявила «Відомостям» PR-менеджер головного офісу Adidas
Ганні Путц. Вона повідомила, що індивідуального контракту між Adidas і Юліою
Чепаловою немає, і пояснила, що існує спонсорський контракт між Adidas і російською
лижною федерацією (ця організація представляє інтереси збірної на міжнародній
арені). Як пояснив «Відомостям» представник російської лижної федерації,
Чепалова входить у збірну, тому в даному випадку повинна підкоряться колективному
контракту.
Більш того, за даними інформованого джерела, знайомого з текстом цього спонсорського
контракту, у ньому є пункт, по якому Adidas вправі публікувати і видавати різні
зображення спортсменів, що входять у збірну. У цьому випадку, пояснив «Відомостям»
керуючий партнер юридичної фірми «Вегас-Лекс» Альберт Єганян, правда
на стороні компанії-спонсора й у Чепалової буде мало шансів виграти справу.
Ганні Путц, щоправда, відмовилася коментувати які-небудь деталі цього контракту.
джерело:
«Ведомости»
корисний матеріал? Натисніть:
|