На головну | Пишіть нам | Пошук по сайту тел (063) 620-06-88 (інші) Укр | Рус | Eng   
«Венчурний бізнес — це коли інвестуються 10 компаній, з них половина стає банкрутами, у трьох ви повертаєте свої інвестиції, одна дає 10-кратне зростання й у ще одній компанії прибуток в 100 разів перевищує вкладення» — Тім Дрейпер
  новини  ·  статті  ·  послуги  ·  інформація  ·  питання-відповіді  ·  про Ващука Я.П.  ·  контакти за сайт: 
×
Якщо ви помітили помилку чи похибку, позначте мишкою текст, що включає
помилку (все або частину речення/абзацу), і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нам.
×

Альтернативне, синтетичне паливо та інноваційні паливні суміші. Експертна порівняльна оцінка ефективності

2012-10-22
Андрій (Гавріель) Лівшиць

Сьогодні тільки абсолютний оптиміст не звертає уваги на тривожні факти забруднення навколишнього середовища продуктами, які залишаються при всіх видах виробництва енергії
Винахідники формують системні інноваційні рішення, які з різним ступенем успіху дозволяють і отримати необхідну кількість енергії і при цьому не забруднювати середовище проживання до незворотного межі
Для порівняльного аналізу повернемося до визначень і характеристик, відомим по Теорії рішення винахідницьких задач
Системний підхід є відображенням і розвитком діалектичних принципів «загального взаємозв'язку» і «розвитку» і, по суті справи, є один з принципів діалектичного методу пізнання. Методологія системного підходу передбачає подання будь-якого об'єкта у вигляді системи та всебічне її розгляд.
2. Система - комплекс елементів, закономірно організованих у просторі та часі, взаємопов'язаних між собою і утворюють певну цілісну єдність. Система характеризується складом елементів, структурою і виконує певну функцію.
3. Елементи - це відносно неподільні частини цілого; об'єкти, які в сукупності утворюють систему. Елемент вважається неподільним в межах збереження певного даної якості системи.
4. Структура - закономірна стійкий зв'язок між елементами системи, що відображає форму, спосіб розташування елементів і характер взаємодії їх сторін і властивостей. Структура робить систему деяким якісно певним цілим, відмінним від суми якостей складових її елементів (оскільки передбачає взаємодію елементів один з одним по-різному, тільки певними сторонами, властивостями, а не в цілому.)
5. Функція - зовнішній прояв властивостей об'єкта (елемента) в даній системі відносин; певний спосіб взаємодії об'єкта з навколишнім середовищем, «здатність» об'єкта. Системи володіють багатьма функціями.
6. Підсистеми (субсистеми) - частини системи, що представляють собою деякі довільно або природно виділені групи елементів. Виділення підсистем проводиться за функціональною ознакою. Один елемент іноді може збігатися з деякою підсистемою або входити відразу в декілька різних підсистем. При цьому зв'язок між елементами всередині підсистем і всередині системи відрізняється від характеру зв'язку між самими підсистемами. Елементи і підсистеми об'єднуються поняттям компоненти системи.
7. Надсістемавиявляє (метасистема) - система більш високого порядку по відношенню до даної, і в яку дана система вписана і функціонує «на правах» підсистеми.
8. Технічна система (ТС) є штучно створене матеріальне єдність закономірно організованих у просторі і в часі і знаходяться у взаємному зв'язку елементів, що має метою свого функціонування задоволення деякої суспільної потреби. Елементи ТЗ можуть бути як штучними, так і природними. Будь ТЗ входить в дві системи відносин. З одного боку - це об'єкт матеріального світу, що підкоряється законам природи (в першу чергу законами фізики як найбільш загальним), з іншого боку, ТС виступає як елемент суспільних відносин, т. к. техніка є лише засобом для здійснення соціальних цілей. Якщо ТЗ характеризується просторовим розташуванням елементів, то ТС - пристрій чи речовину. Якщо ТЗ характеризується організацією елементів у часі - маємо справу зі способом.
Поняття ТС дозволяє сформулювати основну ознаку технічного рішення (ТР): ТР вказує конкретну ТЗ, функціонування якої дозволяє досягти поставлену мету, тобто вказує на відношення ТЗ до певної мети.
Виходячи з поширеного розуміння того, що запаси природних вуглеводнів не безмежні, багато винахідників одинаки і винахідницькі колективи шукають будь-які шляхи для того щоб запропонувати альтернативне паливо, не завжди думаючи про те як це рішення буде працювати саме в системі, як комплекс елементів
Невелика британська компанія виробила перші паливо з повітря, використовуючи революційну технологію, яка може допомогти вирішити енергетична криза, пише видання Independent. Компанія Air Fuel Synthesis виробила 5 літрів палива з серпня, коли вона запустила невелику установку для виробництва рідкого палива з вуглекислого газу і водяної пари, повідомляє автор статті Стів Коннор.

Компанія сподівається, що за два роки їй вдасться побудувати більш велику установку, здатну виробляти тонну палива на день. "Хоча процес поки перебуває на ранніх етапах і потребує електриці з національної мережі, компанія вважає, що в підсумку буде можливо використовувати силу поновлюваних джерел, вітрових електростанцій або приливних гребель", - підкреслює журналіст.

"Ми взяли вуглекислий газ з повітря і водень із води і перетворили ці елементи в паливо. Ніхто не робить нічого подібного ні в нашій країні, ні за її межами, наскільки нам відомо", - говорить глава компанії Пітер Харрісон. "Наше паливо здатне працювати в існуючих двигунах. Це означає, що може бути використана існуюча транспортна інфраструктура", - продовжує він. Він вважає, що це паливо може змінити природний і економічний ландшафт Великобританії.

Спочатку передбачається вироблене новаторське паливо змішувати зі звичайним. Технологія також ідеально підходить для віддалених районів, які володіють достатніми джерелами відновлюваної енергії, але обмеженими можливостями для їх зберігання, відзначає Харрісон.

Хоча прототип системи розроблено для виділення вуглекислого газу з повітря, дана частина процесу поки занадто неефективна з точки зору комерційного використання, підкреслює автор статті. Проте професор Клаус Лакнер із Колумбійського університету Нью-Йорка відзначає, що висока вартість будь-якої нової технології завжди з часом різко скорочується.
Повідомлення про це з'явилися в багатьох інтернет виданнях, і, як мені здається в різних інтерпретаціях
Ось ще одне повідомлення про це ж методі вирішення енергетичної проблеми
Британська компанія Air Fuel Synthesis розробила технологію виробництва бензину шляхом синтезу вуглекислого газу з випарами води, повідомляє газета The Daily Mail.
За словами представників компанії, з серпня на побудованому її дослідниками мініатюрному переробному комплексі вдалося створити 5 літрів бензину.
У Air Fuel Synthesis вважають, що їх розробка здатна стати рішенням для наростання світової енергетичної кризи. На сьогоднішній день виробництво однієї тонни бензину за новою технологією обходиться приблизно в 400 фунтів стерлінгів (644 долара), пише Motor.ru.
Технологічний процес фірми включає в себе змішування повітря з гідроксидом натрію. Одержаний в результаті цього гідрокарбонат натрію піддають електролізу, що дозволяє створити натуральний вуглекислий газ. Згодом він змішується з витягнутим з води воднем для отримання вуглеводневої суміші. Після змішування з паливними добавками, таким пальним можна заправляти автомобіль.
В даний час компанія використовує електрику від мережі, але в майбутньому розраховує стати повністю автономної за рахунок власних відновлюваних джерел енергії.
У Air Fuel Synthesis розраховують через 2 роки збудувати повноцінний переробний комплекс, який зможе виробляти тонну бензину в день, а ще через 15 років компанія планує виробляти синтезований бензин в промислових масштабах.

У зв'язку з цими повідомленнями абсолютно не зайвими є нагадування про те, що давно відомі ефективні поновлювані джерела енергії, одним з найбільш дешевих і ефективних з яких є метанол
Недоліки
• Метанол труїть алюміній. Проблемним є використання алюмінієвих карбюраторів і інжекторних систем подачі палива в ДВЗ. Це відноситься в основному до метанолу-сирцю, що містить значні кількості домішок мурашиної кислоти і формальдегіду. Технічно чистий метанол, що містить воду, починає реагувати з алюмінієм при температурі вище 50 ° C, а зі звичайною вуглецевою сталлю не реагує зовсім.
• Гідрофільність. Метанол втягує воду, що є причиною розшарування паливних сумішей бензин-метанол.
• Метанол, як і етанол, підвищує пропускну спроможність пластмасових випарів для деяких пластмас (наприклад, щільного поліетилену). Ця особливість метанолу підвищує ризик збільшення емісії летючих органічних речовин, що може призвести до зменшення концентрації озону і посиленню сонячної радіації.
• Зменшена летючість при холодній погоді: мотори, що працюють на чистому метанолі, можуть мати проблеми із запуском при температурі нижче +10 ° C і відрізнятися підвищеною витратою палива до досягнення робочої температури. Дана проблема проте, легко вирішується додаванням в метанол 10-25% бензину.
Низький рівень домішок метанолу може бути використаний в паливі існуючих транспортних засобів з використанням належних інгібіторів корозії. Т. н. європейська директива якості палива (European Fuel Quality Directive) дозволяє використовувати до 3% метанолу з рівною кількістю присадок в бензині, продаваемoм в Європі. Сьогодні в Китаї використовується більше 1000 млн галонів метанолу на рік в якості транспортного палива в сумішах низького рівня, використовуваних у існуючих транспортних засобів, а також високорівневі суміші в транспортних засобах, призначених для використання метанолу в якості палива.
При застосуванні метанолу в якості палива слід зазначити, що об'ємна та масова енергоємність (теплота згоряння) метанолу на 40-50% менше, ніж бензину, однак при цьому теплопродуктивність спіртовоздушних і бензинових паливноповітряних сумішей при їх згоранні в двигуні розрізняється незначно з тієї причини, що високе значення теплоти випаровування метанолу сприяє поліпшенню наповнення циліндрів двигуна і зниження його теплонапруженості, що призводить до підвищення повноти згоряння спіртовоздушной суміші. В результаті цього зростання потужності двигуна підвищується на 10-15%. Двигуни гоночних автомобілів працюють на метанолі з вищим октановим числом ніж бензин мають ступінь стиснення, що перевищує 15:1, в той час як в звичайному ДВС з іскровим запалюванням ступінь стиснення для неетильованого бензину як правило, не перевищує 11,5:1. Метанол може використовуватися як в класичних двигунах внутрішнього згоряння, так і в спеціальних паливних елементах для отримання електрики.
Важлива якість метанолу полягає в тому, що у відпрацьованих газах в2-3 рази менше токсичних компонентів, ніж при використанні бензину. Однак зазначені вище недоліки і малі ресурси метанолу практично не дозволяють використовувати його сьогодні як самостійне паливо.
Тому його застосовують як добавки до бензину. В експериментах використовувалися суміші з вмістом метанолу від 5 до30%. При цьому концентрація окису вуглецю у відпрацьованих газах знижується на 14-72%. Суміш метанол-бензин трохи знижує потужності характеристики двигунів. Але слід мати на увазі, що добавка метанолу, наприклад, в кількості 15% підвищує октанове число суміші з 88 до 95,8. При відповідній переробці двигуна з метою підвищення на ньому ступені стиснення можна отримати навіть економію на витраті палива.
У зв'язку з тим, що завдяки впровадженню інноваційної технології видобутку сланцевого газу, ресурси цієї сировини для виробництва метанолу суттєво зросли і цей фактор дозволяє сподіватися що обмежені ресурси повітря не будуть навіть у фантазіях і експериментах любителів сенсацій використовуватися для виробництва вже існуючих та більш ефективних продуктів

корисний матеріал? Натисніть:




2020-11-20
Жива вода
інші статті...
© Ярослав Ващук, 2003-2023
при використанні будь-яких матеріалів сайту посилання на джерело обов'язкове
[pageinfo]
сайты Хмельницкого bigmir)net TOP 100