Ярослав Ващук
Питання:
Фірма займається закупівлею оптових партій будматеріалів і їх подальшим роздрібним
продажем споживачам через свій магазин і хотіла б зареєструвати свій товарний
знак. З огляду на, що асортимент будматеріалів великий (від цвяхів до сантехніки
та ін.), чи досить буде в переліку товарів і послуг по 42 класу МКТП вказати
"реалізація будматеріалів у роздріб" чи необхідно окремо перераховувати
конкретні види товарів "реалізація лакофарбових виробів; реалізація сантехніки
й т.д."? Або може просто вказати "реалізація промислових товарів"?
Відповідь:
Послуги з реалізації товарів відсутні в 42 класі 9-й редакції МКТП.
Передбачається, що фірми, що не займаються виробництвом товарів, а тільки їхньою
реалізацією, роблять послуги, перераховані в класі 35 МКТП: "розміщування
в одному місці, на користь іншим особам, асортименту будматеріалів або інформації
щодо цих товарів, яке дає змогу покупцям зручно оглядати і купувати ці товари
на підприємствах оптової і роздрібної торгівлі". Тому для зазначеної Вами
фірми немає ніякої необхідності реєструвати товарний знак по класах самих реалізованих
товарів, тим більше з огляду на їхню широку номенклатуру.
джерело:
Інтернет-сайт «ВЯПат»
корисний матеріал? Натисніть:
|