Л И С Т 30.03.2007 N 2287
Державний комітет України з питань регуляторної політики та
підприємництва розглянув Ваш лист та повідомляє таке.
У статті 492 Цивільного кодексу України( 435-15 ) закріплено
поняття торговельної марки. Торговельною маркою може бути будь-яке
позначення або будь-яка комбінація позначень, які придатні для
вирізнення товарів (послуг), що виробляються (надаються) однією
особою, від товарів (послуг), що виробляються (надаються) іншими
особами. Такими позначеннями можуть бути, зокрема, слова, літери,
цифри, зображувальні елементи, комбінації кольорів.
Поняття реклами та застосування її на транспортних засобах
регулюється Законом України від 03.07.96 р. N 270/96-ВР
( 270/96-ВР ) «Про рекламу». У статті 1 Закону визначено
поняття реклами та поняття реклами на транспорті зокрема. Реклама — інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі
та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати
обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи
товару. Реклама на транспорті — реклама, що розміщується на
території підприємств транспорту загального користування,
метрополітену, зовнішній та внутрішній поверхнях транспортних
засобів та споруд підприємств транспорту загального користування і
метрополітену.
Проаналізувавши вищезазначене, на думку Держпідприємництва
України, зображення на тенті авто торговельної марки з телефонами
та адресою виробника продукції є рекламою, оскільки така
інформація формує і підтримує обізнаність споживачів реклами та їх
інтерес щодо товару.
Разом з тим інформуємо, що Держпідприємництво України не є
спеціально уповноваженим органом влади з роз’яснення питань щодо
розміщення реклами на транспортних засобах.
Заступник голови Г.Білоус
джерело:
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ РЕГУЛЯТОРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА
корисний матеріал? Натисніть:
|