На головну | Пишіть нам | Пошук по сайту тел (063) 620-06-88 (інші) Укр | Рус | Eng   
«Венчурний бізнес — це коли інвестуються 10 компаній, з них половина стає банкрутами, у трьох ви повертаєте свої інвестиції, одна дає 10-кратне зростання й у ще одній компанії прибуток в 100 разів перевищує вкладення» — Тім Дрейпер
  новини  ·  статті  ·  послуги  ·  інформація  ·  питання-відповіді  ·  про Ващука Я.П.  ·  контакти за сайт: 
×
Якщо ви помітили помилку чи похибку, позначте мишкою текст, що включає
помилку (все або частину речення/абзацу), і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нам.
×

Українська горілчана компанія «Nemіroff» заявила про факти недобросовісної конкуренції з боку шести українських виробників горілчаної продукції

2003-05-07

Компанія Nemiroff придумала рецепт горілки «Українська медова з перцем», розробила етикетку, одержала патенти і реєстраційні свідоцтва, вклала в рекламу чималу суму грошей, поставила товар на полки магазинів. Продукт одержав заслужене визнання споживачів. А через якийсь час на прилавках з’явилася «медова з перцем» від інших торгових марок. Причому Nemiroff не давав іншим заводам дозволів на виробництво аналогічного продукту

Хто страждає? Насамперед — «рядовий споживач». Адже він платить гроші за оригінальний і ексклюзивний продукт, до якого за кілька років встигнув звикнути, а одержує щось інше. Проте в рамках існуючого правового поля приструнити порушників дуже важко: адже вони офіційно зареєстровані, платять податки, звітують... А сама ідея напою — об’єкт як би нематеріальний, тому факт її крадіжки довести дуже непросто: потрібні висновки експертів, висновки усіляких відомств...

И ось результат: горілку «медова з перцем» (вона пройшла всілякі патентно-дозвільні процедури не тільки в Україні, але й у 19 країнах світу, на черзі — ще 70) випускають сьогодні як мінімум шість українських, дві латвійські і кілька російських компаній. Компанія вже звернулася в Антимонопольний комітет України з проханням провести розслідування по фактах несумлінної конкуренції з боку ряду виробників і винести рішення про заборону іншим виробникам випускати продукт за назвою «Медова з перцем», визнавши права Nemiroff ексклюзивними.

Сьогодні однозначно невідомо, чи виграє Nemiroff, позаяк знову доведеться підтверджувати правомірність реєстрації саме такої ТМ — із загальновживаними словами і патентуванням рецептури з компонентами, які апріорі не можна заборонити використовувати іншим.

корисний матеріал? Натисніть:




інші новини...
© Ярослав Ващук, 2003-2023
при використанні будь-яких матеріалів сайту посилання на джерело обов'язкове
[pageinfo]
сайты Хмельницкого bigmir)net TOP 100