На головну | Пишіть нам | Пошук по сайту тел (063) 620-06-88 (інші) Укр | Рус | Eng   
У світі діє понад 5,8 млн. патентів і кожний день подається 2 тис. патентних заявок, в Україні зареєстровано 86 тис. патентів на винаходи
  новини  ·  статті  ·  послуги  ·  інформація  ·  питання-відповіді  ·  про Ващука Я.П.  ·  контакти за сайт: 
×
Якщо ви помітили помилку чи похибку, позначте мишкою текст, що включає
помилку (все або частину речення/абзацу), і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нам.
×

Євросоюз готується ухвалити нову Угоду про захист брендів, в основі яких лежить географічна назва

2003-08-23

 

Рішення про захист відомих географічних назв, які широко використовуються як найменування товару, зріло в надрах Євросоюзу вже давно. Скажімо, Франція вже не перший рік бореться за одноосібне право виробляти коньяк і шампанське. Нарешті, саме тепер вона може досягти своєї мети. На черговому саміті СОТ, який розпочнеться 10 вересня у мексиканському Канкуні, європейські законодавці подадуть на затвердження угоду про захист географічного походження товарів. Тож найближчим часом під захист міжнародного законодавства можуть потрапити назви сирів Gorgonzola і Manchego, італійська «Пармська шинка», алкогольні бренди Chablis, Champagne і Cognac.

«Ініціативу ЄС можна тільки вітати, — говорить директор фірми «ІНТЕЛС Інтернешнл Нетворк Україна» (правова охорона інтелектуальної власності) Юлія Прохода. — Це питання, безумовно, вимагало правового врегулювання, щоб передусім захистити інтереси споживача. Адже географічна назва — це не просто фантазійне визначення чи «точка на карті». Щодо товару — це показник того, що його вироблено у певному місці. А його якості досягаються сукупністю природних та антропогенних чинників, характерних саме для цієї місцевості. Інакше кажучи, якість коньяку, розлитого в Криму чи Вірменії, не може бути тотожною з якістю відповідного алкогольного напою з провінції Коньяк. Отже, й назви цих продуктів мають бути різними».

Якщо Світова організація торгівлі схвалить нову угоду, з наших магазинів зникнуть вітчизняні товари з назвами іноземних місцевостей. Адже Україна серйозно збирається стати членом цієї організації вже наступного року. А отже, зобов’язана дотримуватись її правил. Варто сказати, що деякі наші виробники й самі відмовляються від іноземних назв своїх продуктів. Скажімо, Артемівський завод шампанських вин вже вказує на етикетці: «ігристе вино» замість звичного для нас «шампанське». Експерти ж вважають, що прийняття згаданої угоди може бути навіть вигідне українському виробнику. Адже назви багатьох вітчизняних вин також «прив’язані» до географічних найменувань. Під захистом міжнародного права опиняться й наші «ніжинські огірочки» чи «чернівецькі ковбаси».

 

По матеріалах Українського дiлового тижневика «Контракти»

корисний матеріал? Натисніть:




інші новини...
© Ярослав Ващук, 2003-2023
при використанні будь-яких матеріалів сайту посилання на джерело обов'язкове
[pageinfo]
сайты Хмельницкого bigmir)net TOP 100