На головну | Пишіть нам | Пошук по сайту тел (063) 620-06-88 (інші) Укр | Рус | Eng   
У наступних світових війнах буде розвертатися боротьба за інтелектуальну власність, а не за нафту
  новини  ·  статті  ·  послуги  ·  інформація  ·  питання-відповіді  ·  про Ващука Я.П.  ·  контакти за сайт: 
×
Якщо ви помітили помилку чи похибку, позначте мишкою текст, що включає
помилку (все або частину речення/абзацу), і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нам.
×

Apple купила у Fujitsu права на бренд iPad

2010-04-02

Компанія Apple вирішила стратегічне питання: вона одержала в США повні права на торговельну марку й бренд iPad. Раніше права на цю назву належали компанії Fujitsu, що, однак, не мала таких грандіозних планів на iPad, як Apple. Офіційно повідомляється, що передача прав відбулася ще 17 березня, цією ж датою у США в Бюро по торговельних марках і патентам зареєстрований новий власник цього бренду.

За словами незалежних юристів, для Apple було дуже важливо дістати права на цей бренд саме зараз, тому що наступного тижня в США стартують продажі "яблучної таблетки". У випадку продажу гаджету під цією назвою, у Fujitsu був би об’єктивний привід для позову, і вона мала б всі шанси виграти.

Що стосується продукту iPad у Fujitsu, то це мобільний комп’ютер з 3,5-дюймовим екраном, який працює на базі чипа Intel й ОС Windows Mobile. Також комп’ютер підтримує WiFi й Bluetooth. Продається iPad як мобільний пристрій для менеджерів і продавців, що дозволяє в реальному часі відслідковувати бізнес-дані. У США японська компанія дістала права на марку iPad в 2003 році, однак тут такий пристрій був випущений під брендом Mag-Tek.

Фінансові умови угоди по передачі назви сторони не розголошують.

Нагадаємо, що раніше за точно такою же схемою Apple одержала в Cisco Systems права на бренд iPhone.

джерело: CyberSecurity
корисний матеріал? Натисніть:




інші новини...
© Ярослав Ващук, 2003-2011
при використанні будь-яких матеріалів сайту посилання на джерело обов'язкове
[pageinfo]
сайты Хмельницкого bigmir)net TOP 100