На головну | Пишіть нам | Пошук по сайту тел (063) 620-06-88 (інші) Укр | Рус | Eng   
Кишеньковий персональний комп’ютер (КПК) – обов’язковий атрибут безперервного творчого процесу і незамінна річ для творчої людини
  новини  ·  статті  ·  послуги  ·  інформація  ·  питання-відповіді  ·  про Ващука Я.П.  ·  контакти за сайт: 
×
Якщо ви помітили помилку чи похибку, позначте мишкою текст, що включає
помилку (все або частину речення/абзацу), і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нам.
×

Google отримала перемогу в Європі над парфюмерно-алкогольним концерном LVMH

2010-03-23

Європейський Верховний суд сьогодні висловився в підтримку Google у рамках судового розгляду інтернет-компанії з виробником споживчих товарів LMVH. Компанія Louis Vuitton Moet Hennesy обвинувачувала Google у незаконному продажу прав на рекламу через систему AdWords підроблених продуктів, права на які належать LVMH. Нагадаємо, що на сьогодні в портфелі цієї компанії присутні такі бренди, як Louis Vuitton, Moet & Chandon, Dior й інші.

У своєму позові LMVH стверджувала, що бізнес-практика Google з продажу прав на ключові слова-бренди для реклами підробок незаконна й інтернет-компанія повинна відповістити за порушення авторських прав. В обвинувальній частині позову стверджувалося, що компанія Google взагалі не має ніяких прав на марки Dior, Louis Vuitton й інших, тому не може розпоряджатися ними, отримуючи із цього прибуток

"Google не порушувала закон про торговельні марки, дозволяючи рекламодавцям купувати ключові слова, пов’язані з торговельними марками їхніх конкурентів", — говориться у висновку суду

Юристи говорять, що вперше трибунал ЄС був змушений уточнювати права компаній, таких як LVMH, щоб запобігти використанню зареєстрованих торговельних марок як ключових слів. "Поки системи контекстної реклами будуть залишатися для Google основним джерелом прибутку, можна стверджувати, що подібні рішення суду — це велика перемога для Google", — вважає незалежний юрист Стін Дібейн із компанії Field Fisher Waterhouse.

При цьому, у висновку Верховного суду говориться, що компанії, незадоволені політикою в галузі використання торговельних марок, можуть розглядати подібні справи в європейських національних судах

"Важливо підкреслити, що варто відрізняти легітимне використання певних торговельних знаків від незаконної або повної заборони на подібну практику. Оскільки в цьому випадку використання ключових слів не вело на сторінки з підробленими товарами й послугами, то для споживачів немає ніякого збитку", — говориться у висновку суду.

джерело: CyberSecurity
корисний матеріал? Натисніть:




інші новини...
© Ярослав Ващук, 2003-2023
при використанні будь-яких матеріалів сайту посилання на джерело обов'язкове
[pageinfo]
сайты Хмельницкого bigmir)net TOP 100