На головну | Пишіть нам | Пошук по сайту тел (063) 620-06-88 (інші) Укр | Рус | Eng   
Держава повинна побачити переваги людського потенціалу — знань, інтелектуальної власності, ідей — перед нафтою, газом, металом і нерухомістю: на відміну від природних копалин людський потенціал має здатність накопичуватися.
  новини  ·  статті  ·  послуги  ·  інформація  ·  питання-відповіді  ·  про Ващука Я.П.  ·  контакти за сайт: 
×
Якщо ви помітили помилку чи похибку, позначте мишкою текст, що включає
помилку (все або частину речення/абзацу), і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нам.
×

Coca-Cola відзначила 15-річчя слогану Always Coca-Cola і реклами з полярними ведмедями

2008-12-10

Не кожній торговельній марці вдається стати брендом і переступити 15-літній рубіж, і не кожен символ бренду здатний затриматися на 15 років у його активі й, при цьому, не втратити своєї актуальності. Бренду Coca-Cola удалося й те, і інше.

15 років тому, в 1993 році, у цього бренду з’явився відомий слоган Always Coca-Cola і перша реклама з полярними ведмедями — Northern Lights («Північне сяйво»), до теми якої Coca-Cola повертається щороку під Різдво.

Відомо, що прообразом першого полярного ведмедя Coca-Cola став лабрадор-ретривер. Кен Стюарт (Ken Stewart), автор «Північного сяйва», гадав, що він був дуже схожий на ведмежа, коли був маленьким, і згадував про те, як поводився його лабрадор, намагаючись створити характер полярного ведмедя Coca-Cola. У результаті, у рекламі бренду з’явилися ведмеді, які п’ють Coca-Cola і любуються переливами північного неба

Варто відзначити, що на створення такого рекламного ролика в студії Rhythm & Hues й ілюстратора Євгенія Елчина (Eugene Yelchin), випускника Ленінградського Інституту Театральних Мистецтв, пішло близько 12 тижнів


Джерело: BrandNews

корисний матеріал? Натисніть:




інші новини...
© Ярослав Ващук, 2003-2023
при використанні будь-яких матеріалів сайту посилання на джерело обов'язкове
[pageinfo]
сайты Хмельницкого bigmir)net TOP 100