Компанія Johnson & Johnson (J&J) і Американський Червоний хрест урегулювали судову суперечку про використання благодійною організацією червоного хреста як логотип. За умовами договору, Американський Червоний хрест і далі зможе використовувати логотип у комерційних цілях. В J&J заявили, що не мають наміру подавати апеляцію на рішення суду
Нагадаємо, що в 2007 році J&J подала в нью-йоркський суд позов проти Американського Червоного хреста й деяких з його ліцензійних партнерів. Юристи Johnson & Johnson стверджували, що Червоний хрест видавав дозволи на використання свого знака компаніям, що продають медичні товари. Тим самим організація порушувала права J&J на торговельну марку. Такий же хрест намальований на аптечках першої допомоги й бинтах Johnson & Johnson. Тому J&J вимагала зупинити продажі товарів, на упаковках яких був використаний товарний знак «червоний хрест».
В 2004 році Американський Червоний хрест почав працювати з підрядниками, а всі отримані кошти витрачав на гуманітарні програми й послуги. Американський Червоний хрест був створений у травні 1881 року. В 1895 J&J дістала права на використання ексклюзивної торговельної марки у засновників організації, а вже в 1887 році вперше використала логотип на упаковці
В 1905 році Конгрес США заборонив використовувати символ червоного хреста будь-яким організаціям крім Червоного хреста. Так як J&J зареєструвала свою емблему раніше, для неї було зроблене виключення. Міжнародний комітет Червоного Хреста затвердив червоний хрест своєю емблемою в 1863 році
Джерело: Companion
корисний матеріал? Натисніть:
|