На головну | Пишіть нам | Пошук по сайту тел (063) 620-06-88 (інші) Укр | Рус | Eng   
У США «індустрія копірайту» створює 5% ВВП, а інтелектуальна власність є головною статтею експорту
  новини  ·  статті  ·  послуги  ·  інформація  ·  питання-відповіді  ·  про Ващука Я.П.  ·  контакти за сайт: 
×
Якщо ви помітили помилку чи похибку, позначте мишкою текст, що включає
помилку (все або частину речення/абзацу), і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нам.
×

Реєстрація слогана

2010-12-14
Питання:

1) Чи потрібна реєстрація слогана й чи захищає наше право незареєстрованний слоган?

2) Які слогани не можна зареєструвати (довжина слогана та ін.) і як розуміти термін "подібний до ступеня змішання" стосовно слогану?

3) Скільки часу займає реєстрація слогана?



Відповідь:

1) Тільки реєстрація слогана як товарний знак дозволить законно вводити це словесне позначення в господарський оборот відносно потрібних товарів і послуг і забороняти третім особам його незаконне використання. Альтернативний шлях захисту слогана — авторським правом, однак такий захист, по-перше, можливий тільки для фізичних осіб, по-друге, не допускає використання для маркування товарів і послуг, в-третіх — залишається невідомим широкому споживачеві без реклами, і по-четверте — на відміну від товарного знака, реєстрація якого проводиться державним органом — Держдепартаментом, авторське право не припускає обов’язкової реєстрації й тому сутужніше захищається в судовому порядку.

2) До реєстрації слогана ті ж вимоги, що й до інших товарних знаків, обумовлені ст.5 і ст..6 ЗУ "Про охорону прав на знаки для товарів і послуг". Зокрема, не реєструються слогани, не здатні виконувати функції товарного знака, у тому числі такі, що не володіють розпізнавальною здатністю, що характеризують товари, що є загальноприйнятими термінами. Також не реєструються слогани, виходячи із захисту прав і інтересів третіх осіб, у тому числі помилкові оманливі, а також такі, які суперечать суспільним інтересам, гуманності й моралі. Не реєструються слогани й по відносних підставах, зокрема, через подібність до ступеня змішання з раніше зареєстрованими й заявленими на реєстрацію. Така подібність установлюється, якщо порівнювані слогани асоціюються в цілому, незважаючи на окремі відмінності. Обмеження довжини слогана немає, тому відомі реєстрації навіть віршованих слоганов, наприклад "Есть у птичек и букашек добрый доктор Айболит, а бухгалтерским бумажкам нужен только аудит!" Придумуючи слоган, необхідно враховувати сприйняття його споживачем, уникати двозначних і нестійких до трансформацій виразів, що не відображають адекватно діяльність фірми й не визивають позитивних асоціацій. Приклади таких слоганів: "Ми взуємо всю країну!"...

3) Звичайний строк реєстрація слогана, як і інших товарних знаків — близько 14 місяців, але Укрпатентом передбачена прискорена реєстрація — до 7-8 місяців. Щоб уникнути зайвих витрат важливо перевірити охороноздатність слогана до його подачі на реєстрацію й введення в господарський оборот, повна перевірка займає 15 днів.



корисний матеріал? Натисніть:

групи: реєстрація прав; методика навчання
теги: торговельна марка; реєстрація




інші питання...
© Ярослав Ващук, 2003-2011
при використанні будь-яких матеріалів сайту посилання на джерело обов'язкове
[pageinfo]
сайты Хмельницкого bigmir)net TOP 100