На головну | Пишіть нам | Пошук по сайту тел (063) 620-06-88 (інші) Укр | Рус | Eng   
У США «індустрія копірайту» створює 5% ВВП, а інтелектуальна власність є головною статтею експорту
  новини  ·  статті  ·  послуги  ·  інформація  ·  питання-відповіді  ·  про Ващука Я.П.  ·  контакти за сайт: 
×
Якщо ви помітили помилку чи похибку, позначте мишкою текст, що включає
помилку (все або частину речення/абзацу), і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нам.
×

Піратство витісняє бізнес комп’ютерних ігор в Інтернет

2004-05-29

На всесвітньому виставці-ярмарку комп’ютерних ігор Е3 у Лос-Анджелесі неодноразово звучала думка про те, що в недалекому майбутньому комп’ютерні ігри почнуть переміщатися в Інтернет. У тому числі і для того, щоб врятуватися від піратства. Але для азіатських комп’ютерних компаній це майбутнє вже наступило.

Компакт-диск із програмою видається безкоштовно, але щоб мати можливість грати з іншими гравцями, користувач повинний купити предоплачену ігрову картку.
Предоплачені карти й абонентська плата є нормою у світі інтернет-ігор і хлібом насущним для їхніх розроблювачів. Якщо в США, Європі і Японії грають переважно на ігрових приставках, то корейські, тайваньські і китайські комп’ютерні фани воліють грати в режимі он-лайн на персональних комп’ютерах в інтернет-клубах і кафе. У цих країнах нараховується до 500 тис. кафе, по 20-200 ПК у кожнім.

Але незважаючи на те, що нова онлайнова модель у значній мірі нейтралізує вплив комп’ютерного піратства, оператори як і раніше зіштовхуються з цілим переліком проблем. Дуже часто нечисті на руку ділки встановлюють в інтернет-кафе ігрові сервери, позбавляючи операторів частини доходів. Крім того, деякі оператори повідомляють про спроби «злому» їхніх ігор з метою одержати перевагу перед іншими гравцями.

Однак самою серйозною проблемою, здатною підірвати як принцип чесності гри, так і доходи операторів, є торгівля ігровими секретами і навіть персонажами. Звичайно для того, щоб перейти на більш високий рівень, користувачам приходиться грати протягом декількох місяців, збираючи зброю й амуніцію. І весь це час вони платять операторові за доступ в Інтернет. Однак останнім часом у мережі з’явився «чорний ринок», де гравці можуть купити або продати можливість швидкого переходу наверх. Наприклад, на американському інтернет-аукціоні eBay для проведення подібних угод існує цілий розділ, де розроблювачі ігрових персонажів і торговці ігровим статусом заробляють тисячі доларів на місяць. В Азії гонконгська компанія Internet Gaming Entertainment активно продає і купує ігрових персонажів. При цьому компанія нараховує понад 100 штатних співробітників.

Настільки стрімке зростання обсягів торгівлі віртуальними товарами приводить інтернет-операторів у замішання. Щоб не потратити свої доходи, їм, схоже, незабаром прийдеться самим зайнятися подібним бізнесом.


Крис НАТТЕЛЛ, «Діловий тиждень»

корисний матеріал? Натисніть:




інші новини...
© Ярослав Ващук, 2003-2023
при використанні будь-яких матеріалів сайту посилання на джерело обов'язкове
[pageinfo]
сайты Хмельницкого bigmir)net TOP 100