За договором комерційної концесії (франшизи) згідно з п.1 ст.1115 ЦКУ надається право (прошу зауважити - надається, а не передається) на використання в підприємницькій діяльності користувача комплекс виключних прав, що належать правовласнику, в тому числі право на фірмове найменування і/або комерційне позначення.
Це означає, що користувач франшизи, наприклад, від ТОВ "Вега", може використовувати у своїй діяльності (на вивісках, в рекламі, на продукції і т.д.) як торгову марку (товарний знак) "Натурпродукт" (свід. № 27836), так і саме фірмове найменування франчайзера - "Вега". У даному випадку товарний знак і фірмове найменування франчайзера розрізняються.
А, наприклад, за договором франшизи від корпорації "МакДональдз Інтернешенл Проперті Компані, Лтд." може надаватися право як на використання товарного знака цієї фірми або декількох знаків (а в Україні на 5.06.2010 зареєстровано 74 товарні знаки, що належать цій фірмі, в тому числі зображувальні і комбіновані, причому по відношенню до різних видів діяльності, №№ 4959 від 21.12.1977, ..., 123397 від 15.01.2009), так і на використання однойменного фірмового найменування - "Корпорація «МакДональдз»".
Таке використання дає можливість споживачеві зайвий раз переконатися в тому, що користувач знака (знаків) отримав законне право на їх використання від правовласника, а не намагається вдатися до недобросовісної конкуренції, використовуючи подібні знаки. При цьому власником знаків і фірмового найменування, як і раніше, залишається франчайзер.