На головну | Пишіть нам | Пошук по сайту тел (063) 620-06-88 (інші) Укр | Рус | Eng   
Кишеньковий персональний комп’ютер (КПК) – обов’язковий атрибут безперервного творчого процесу і незамінна річ для творчої людини
  новини  ·  статті  ·  послуги  ·  інформація  ·  питання-відповіді  ·  про Ващука Я.П.  ·  контакти за сайт: 
×
Якщо ви помітили помилку чи похибку, позначте мишкою текст, що включає
помилку (все або частину речення/абзацу), і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нам.
×

Як оформити договір комерційної концесії?

2010-11-30
Питання:

Мене цікавить, як можна оформляти договір комерційної концесії (франчайзингу, франшизи)?

Необхідний пункт про те, що Правовласник надає право не тільки на використання товарного знаку Користувачеві, але і право на своє фірмове найменування і (або) комерційне позначення, а інакше не зареєструють?

Який юридичний сенс у передачі права на фірмове найменування, товарний знак? Що це все означає? Користувач повинен міняти юридичну особу?



Відповідь:

За договором комерційної концесії (франшизи) згідно з п.1 ст.1115 ЦКУ надається право (прошу зауважити - надається, а не передається) на використання в підприємницькій діяльності користувача комплекс виключних прав, що належать правовласнику, в тому числі право на фірмове найменування і/або комерційне позначення.

Це означає, що користувач франшизи, наприклад, від ТОВ "Вега", може використовувати у своїй діяльності (на вивісках, в рекламі, на продукції і т.д.) як торгову марку (товарний знак) "Натурпродукт" (свід. № 27836), так і саме фірмове найменування франчайзера - "Вега". У даному випадку товарний знак і фірмове найменування франчайзера розрізняються.

А, наприклад, за договором франшизи від корпорації "МакДональдз Інтернешенл Проперті Компані, Лтд." може надаватися право як на використання товарного знака цієї фірми або декількох знаків (а в Україні на 5.06.2010 зареєстровано 74 товарні знаки, що належать цій фірмі, в тому числі зображувальні і комбіновані, причому по відношенню до різних видів діяльності, №№ 4959 від 21.12.1977, ..., 123397 від 15.01.2009), так і на використання однойменного фірмового найменування - "Корпорація «МакДональдз»".

Таке використання дає можливість споживачеві зайвий раз переконатися в тому, що користувач знака (знаків) отримав законне право на їх використання від правовласника, а не намагається вдатися до недобросовісної конкуренції, використовуючи подібні знаки. При цьому власником знаків і фірмового найменування, як і раніше, залишається франчайзер.



корисний матеріал? Натисніть:

групи: реєстрація прав; передача прав; Недобросовісна конкуренція
теги: торговельна марка; передача права; порушення права; недобросовісна конкуренція




інші питання...
© Ярослав Ващук, 2003-2023
при використанні будь-яких матеріалів сайту посилання на джерело обов'язкове
[pageinfo]
сайты Хмельницкого bigmir)net TOP 100