На головну | Пишіть нам | Пошук по сайту тел (063) 620-06-88 (інші) Укр | Рус | Eng   
В Україні на 01.10.2013 (з 1992 р.) зареєстровано 394423 охоронних документів на ОПВ, із них патентів: 108167 на винаходи, 83871 на корисні моделі, 25522 на промзразки, 176805 свідоцтв на знаки для товарів і послуг, 13 свідоцтв на топографії ІМС, 20 реєстрацій КЗПТ та 25 свідоцтв на право на використання зареєстрованих КЗПТ
  новини  ·  статті  ·  послуги  ·  інформація  ·  питання-відповіді  ·  про Ващука Я.П.  ·  контакти за сайт: 
×
Якщо ви помітили помилку чи похибку, позначте мишкою текст, що включає
помилку (все або частину речення/абзацу), і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нам.
×

Відновилися слухання у справі про шаровари

2006-07-06

Солом’янський райсуд відновив слухання у справі за позовом історика Ярослава Тинченка до модельєра Михаїла Вороніна. Його обвинувачено у привласненні авторства модернізованих шароварів, створених за ескізами та під керівництвом Я.Тинченка на замовлення групи «Воплі Відоплясова», лідером якої є Олег Скрипка.

Позов було подано у грудні минулого року. Приводом для цього став показ колекції чоловічого одягу «Кураж» торговельної марки «Михаїл Воронін». Дефіле завершилося виступом групи «ВВ», одягненої у згадані шаровари.

М. Воронін стверджує, що немає жодного відношення до штанів, у яких рок-група вийшла привітати присутніх на показі, оскільки музиканти вийшли у власному одязі.

Я. Тинченко вважає, що дизайнер свідомо приховав інформацію про справжнього автора моделей та використав їх у реклам і своєї нової весняно — літньої колекції . Позивач вимагає компенсації у розмірі 60 тис. грн і судової заборони на привласнення Михаїлом Вороніним авторських прав на твір. Чергове засідання призначено на 6 липня.

Наталія Кочергіна, старший юрист компанії «Ді Ел Ей Пайпер Україна», допускає , що судові слухання можуть використовуватися для розкручування торговельних марок. На її думку, особливо це стосується маловідомих брендів. «Ідеї кочують, і дизайнери не можуть претендувати на який-небудь конкретний крій або дизайн, однак торговельна марка допомагає ідентифікувати продукцію дизайнера», — цитує слова Н. Кочергіної газета Дело.


Журнал «Інтелектуальна власність»

корисний матеріал? Натисніть:




інші новини...
© Ярослав Ващук, 2003-2011
при використанні будь-яких матеріалів сайту посилання на джерело обов'язкове
[pageinfo]
сайты Хмельницкого bigmir)net TOP 100